Dag 3 - mina kompisar

Alla mina kompisar orkar jag inte rabbla upp. Har en del som är närmre mig än andra, så jag tar dom.
(bilderna längre ber kommer i ordning med namnen)

Felicia Lantz
Wow! Hur länge har vi varit vänner?
7/8 år kanske. Så glad över dig min vän. Älskar du sjukt mycket sötnos!

Frida Delander
Vi har också varit vänner väldigt länge. Kanske 10 år?
Men vi har många underbara minnen tillsammans. Dock var det ett tag sedan vi sågs vilket är synd, jag saknar dig.
Beskriva denna tjejen kortfattat: sjukt söt, snäll & ställer upp i alla lägen.

Erika Jönsson
Kusin, du räknas in här för du är mer än kompis än kusin. Vi berättar allt för varandra och du är som en syster för mig. Saknar dig.

Wilma Järlmo
Världens sötaste chey!
Vi har haft våra bråk och dom är inget jag ångrar, dom stärkte bara vår vänskap. Skulle inte varit fel att träffas lite oftare, love u

Evelina persson
Vi har inte känt varandra så länge, halv år kanske?
Men du ställer alltid upp för mig. En person jag litar på och känner mig trygg med, tack för alla gånger du har funnits där för mig.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback