Ett val..

Jag måste göra ett val!
Vill jag satsa all in på ridningen? Eller dans?
Har fått upp ett öga för dans nu, reggeaton. Lyssnar på musik o vill bara dansa, det är något jag verkligen vill känner jag!
Men, vill jag satsa all in på ridningen? Gå längre än vad jag är nu? Hitta egen och satsa på det?

Jag är förvirrad. Älskar verkligen ridningen, samarbetet mellan ryttaren och hästen, det är så starkt! & ridningen har liksom blivit en del av mig, en del av mitt liv.
Men dansa, det är asså WOW! Man bygger upp ett enormt stort självförtroende, man mår bra av det. Vill verkligen testa mig in på detta.


Men nu är valet inne, all in på ridningen eller dans?
~ behövs tid för att tänka


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback