Min skolgång..

Sen jag började på svensgård har allting förändrats. Både jag själv och mina vänner. Jag mår bättre, trivs bättre både med mig själv och i skolan.

Många tror att jag bytade skola för jag blev mobbad. Men så var det inte. Jag hade mina vänner på Petersvenskolan, men jag trivdes inte att vara så långt från hemmet och vissa av dom i min klass, vi funkade inte ihop bara.

När jag väl kom till Svenne var jag inte så populär i tjejgängen, utan mer i killgängen. Det gjorde att jag inte trivdes så bra från början. Så var det hela höstterminen tills lovet.

Denna terminen har kännts så mycket bättre. Jag har blivit vän med alla tjejgäng. Trivs alltså super bra!
Så allt lönade sig till slut, vilket är jätte bra!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback