De senaste dagarna..

Tisdag: Städade på förmiddagen sen följde jag med amanda till stallet där vi mötte therese och sen vidare till örs för att therese skulle ha dressyrträning och jag fotade. Sen sov jag hos amanda tills Onsdag.

Onsdag: Tog spruta vid nio mot livmoderhalscancer, tillbaka till amanda sova, äta och kolla film. Hem, vila, iväg till therese med amanda fixa hästarna sen skritta vi bort till örs och där red therese och tom blev riden av en annan. Sen hem till amanda, käka pizza och nu är jag hemma.

 

Imorgon/inatt åker min fina vän amanda och joyo till Turkiet, kommer bli tomt! Tur jag har Tom som minne, hahah. Så nu ska jag och Therese ha tom tillsamans hela veckan. Ska bli super kul! puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback